Başta insan olmak üzere bütün canlı varlıklar, yaşadığı çevreyi bildiğimiz; görme, işitme, tatma, koklama ve dokunma gibi beş duyusu ile algılar ve bu algılar sonucunda bir değer yargısı oluşturur. İyi- kötü, güzel-çirkin, tatlı-acı, yumuşak-sert gibi olgular vardığımız yargılardan birkaçıdır.
Reklam iletişimi adına yola çıktığımızda, asıl işimizin müşterilerimizin hedef kitlesi ile iletişim sorununun çözümlemek ve doğru anlaşılmasını sağlamak olduğunu biliyoruz. Nitekim kokusu çok hoşunuza giden bir şeyin tadını çok kötü bulabilirsiniz veya gördüğünüzde sizi çeken bir şeye dokunduğunuzda canınız yanabilir bunun gibi örnekleri çoğaltabiliriz. Eğer bir parfüm üreticisi iseniz elbette ki tüketicinin ürününüzü tatmasını beklemezsiniz, ama güzel ve kalıcı kokusunun yanında görme duyumuza da hitap edecek çok şık bir ambalajı olmasını isteyebilirsiniz. Hatta rakiplerinizden bir adım öne geçmek için hedef kitlenizin dokunma ve işitme duyusuna da hitap etmek için ürününüzü kadife bir ambalajda sunarken ambalajın açılması ve kapanması esnasında kendine özgün ilgi çekici hoş bir ses çıkarmasının da faydasının olabileceğini de düşünürseniz rakip ürünlerin arasında kaybolup gitmek yerine fark edilmesini sağlarsınız.
Bu gibi örnekleri çoğaltmak pek tabi ki mümkün, bizim için önemli olan hedef kitlenizin 5 duyusundan olabildiğince fazlasına olumlu izler bırakacak şekilde hitap ederek 6.hissinin ona bu parfümü kullandığında karşı cinsin ilgisini çok kolay çekeceğini, daha bakımlı hissedileceğini söylemesi sağlamaktır. İşte biz buna MARKA olmak diyoruz.
6.his ekibi

EKİBİMİZ

Fatih DEĞER
Ajans Başkanı

Hakan ACAR
Dijital Medya Uzmanı

Muhammed ÖZDEMİR
Web Koordinatör

Ahmet KOÇ
Ajans Koordinatörü

Sakız
Art Direktör